SENARAI RAKAN NIAGA [SABAH] [SARAWAK] [MELAKA] [KELANTAN] [JOHOR] [SELANGOR] [TERENGGANU] [W.P.PUTRAJAYA] [KEDAH] Pasang iklan anda disini SELAMAT DATANG KEDALAM PELUANG KEJAYAAN MELALUI 3K IAITU KESIHATAN, KEWANGAN & KEBAHAGIAAN. BARU BERMULA AWAL TAHUN 2012. KITA ADALAH PERINTIS REDLIFE DIMALAYSIA. TAHUN INI REDLIFE AKAN MENEMBUSI PASARAN THAILAND, SINGAPORE DAN INDONESIA.
KEPAKARAN SYARIKAT MEMBANTU Wanita bebas Kanser Rahim PEMBUNUH dan lelaki bebas dari Lemah Tenaga Batin.

LEXEE memang HEBAT

Apabila saya katakan pada semua apa itu Pantyliner dan Tuala Wanita, Pasti semua orang sudah sedia maklum benda ini apatahlagi wanita amnya. Tetapi adakah kita tahu perkara ini?



Info ini bukan saya reka semata-mata tetapi ianya telah dipaparkan pada dada akhbar seperti dibawah ini:
Saya tidak mengatakan bahawa Pantyliner dan Tuala Wanita diluar sana tidak baik.....SEKALI LAGI, TIDAK mengatakan diluar sana tidak baik kerana duit anda yang punya dan semestinya keputusan ditanggan anda juga. Tetapi kerana kami menghargai dan menyayangi anda semua, kami memperkenalkan Pantyliner dan Tuala Wanita yang berkualiti yang pasti wanita akan berpuasa hati bila memakainya.

Lexee
Active Oxygen & Negative Ion
LEXEE memberikan keselesaan dan kesegaran kepada setiap wanita

  Terdapat 3 jenis Tuala Wanita LEXEE

1) NIGHT USE ( RM17.00/8pad ) 
- Masa datang bulan 
- kegunaan waktu malam/heavy flow 
 
2) DAY USE   ( RM17.00/10pad )
- Masa datang bulan      
- kegunaan waktu siang/normal flow
 
3) PANTILINER ( RM17.00/30pad )
- kegunaan harian (selain waktu haid)  dan bermacam-macam kegunaan sampingan.
Setiap lapisan ada kegunaannya...

Lexee, lebih memahami wanita
  • Teman anda di saat anda amat perlukan...
  • Sentiasa kering, selesa, segar dan tanpa bau yang tidak menyenangkan
  •  Mencegah kegatalan dan jangkitan kulat
  •  Menggalakkan peredaran darah dan melindungi kulit halus & sensitif
  •  Memperbaiki masalah rembesan mukus dan ketidak selesaan semasa haid
  •  Ringan, tidak mudah berubah bentuk serta pengudaraan yang baik

Kebaikan LEXEE dari REDLIFE adalah seperti dalam gambar dibawah:
o Merawat semua masalah utama wanita
o Penjagaan dalaman wanita
o Menghindari penyakit dan fungus
o Mencegah bau yang tidak selesa
o Memulihkan sengguggut
o Merawat keputihan
o Menyedut kotoran yang tersimpan (tersekat)
o Mencegah kanser
o Membuang toksid
o Menghalang pembiakan bacteria di tempat sulit

Apa anda rasa bila menggunakannya: 
  • Terasa sejuk seperti ada icon
  •  Terasa pedas-pedas nikmat
  • Seandainya anda ada yang terasa gatal dan tak selesa sehinggakan pengeluaran keputihan lebih dari biasa..Anda teruskan penggunaannya kerana itu tindak balas PEMULIHAN 
KELEBIHAN LEXEE REDLIFE :


KEISTIMEWAAN REKA BENTUK LEXEE


Keistimewaan reka bentuk Lexee mengandungi tujuh lapisan bagi membolehkan anda menghadapi kedatangan Haid dengan Yakin dan Selesa
Lapisan pertama
Span kapas halus & nipis dengan daya resapan yang tinggi untuk memberikan kelembutan & keselesaan kepada pengguna
  

Lapisan kedua
Fabrik kapas tanpa jahit dengan daya serapan yang tinggi dan tidak mengalir balik,menghasilkan ketahanan dan lapisan permukaan yang sentiasa kering dan bersih. 
  

Lapisan ketiga
Kertas penyerap bebas habuk untuk menigkatkan penyerapan & penahanan cecair serta mencegah kobocoran.(Ekstrak herba semula jadi terkandung di antara lapisan ketiga dan keempat). 
  

Lapisan Keempat  
Kertas polimer untuk menigkatkan keberkesanan penyerapan 7 penahanan cecair.

Lapisan kelima
Kertas penyerapan untuk penyerapan yang pantas dan mencegah cecair melimpah.
Lapisan Keenam
Pembentuk kertas untuk mengekalkan bentuk dan keselesaan
Lapisan ketujuh
Selaput PE mudah ditembusi udara dan menggalakkan pengudaraan
Bagi menjamin keselematan penggunaan  LEXEE ini maka:

Tarikh keluaran dan tarikh luput pada Pad Lexee juga ada ditulis pada luar pembungkus Pad Lexee ini demi memberi jaminan dan kepercayaan kepada wanita diseluruh dunia


KEBAIKAN LEXEE JUGA IALAH:
Syarikat REDLIFE telah sediakan setiap bungkus dengan Test Vagina Health Kit PERCUMA..... 

Cara menggunakannya ialah:
Alat ini sangat mudah dan percuma jika dibandingkan kita pergi ke klinik atau hospital untuk berjumpa doktor. Alat ini bertujuan untuk memeriksa tahap kesihatan VAGINA sama ada dalam keadaan yang sihat, separuh sihat atau mengalami radang yang parah.
Mudah caranya>> Ambil cotton ( cttn ) yang disediakan dalam setiap bungkus LEXEE anda beli lalu calitkan cecair dibahagian kewanitaan dan kemudian sapukan kepada paper test ( PT ) dan lihat perubahan warnanya selepas 30 saat. Selepas itu, padankan dengan penanda colour contrastive form ( CCF ). Disini anda akan tahu tahap kesihatan Vagina masing-masing. Maklumat ini bukan untuk wanita sahaja tetapi juga lelaki yang bergelar suami dan yang akan menjadi suami satu hari nanti.
 Tak perlu lagi bersusah payah berbaris untuk dapatkan ujian Pap Smear kerana dalam setiap Bungkus LEXEE satu test untuk Vagina ada dibekalkan..

LEXEE dari REDLIFE boleh membantu anda lebih dari yang anda fikir sebelum ini.

KENAPA?
  • Wanita memerlukannya setiap hari dan bulan - Tetapi, kenapa tidak menggunakan produk yang lebih baik?
  • Produk berkualiti dan mencegah kanser SERVIK - Adakah selama ini kita menggunakan produk yang mencegah kanser Servik?
  • Harga sama seperti diluar sana - Harga juga sama malahan ada juga diluar sana yang lebih tinggi
  • Guna LEXEE ( pantyliner & tuala wanita ) dapat pulangan - Kita beli diluar tetapi hanya resit dan produk yang kita dapat tetapi dalam Redlife, kita dapat resit, produk berkualiti dan pulangan pembelian.
Pertama Di Malaysia Menggunakan Teknologi Nano Infrared dan Ionized Dengan Wangian JASMIN (MELOR)

Tuala wanita LEXEE lebih memahami wanita dan wanita memerlukanya setiap hari. Lelaki pula mengetahuinya kerana LEXEE adalah tuala wanita yang berkualiti.

LEXEE diperkenalkan khusus untuk kaum hawa yang sejak kebelakangan ini sedar dan prihatin berkenaan peningkatan gangguan ginekologi (sakit puan) dan kekurangan amalan kebersihan dikalangan kaum wanita. Walaupun hanya didalam bentuk “pantiliner” dan tuala wanita,LEXEE telah dibentuk dengan prihatin dan mengandungi kombinasi penyelidikan teknologi canggih dan bahan-bahan herbal tradisional.LEXEE memberi pelindungan dan penjagaan kepada wanita daripada ketidakselesaan semasa haid sehingga kepada menangani pelbagai gangguan ginekologi ringan tersebut dan amalan kebersihan.Gangguan-gangguan ringan tersebut boleh mengakibatkan masalah yang lebih besar dan terbukti LEXEE mampu mengatasinya.

TEKNOLOGI TERKINI DAN HERBA TRADISIONAL

Kejayaan Redlife melahirkan LEXEE adalah hasil kombinasi penyelidikan teknologi canggih dan herba tradisional.
Teknologi canggih LEXEE menggabungkan :
  • Nano Infrared Jauh (cahaya kuasa)
Kuasa Magnetik yang dihasilkan daripada getaran serentak molekul-molekul mikro yang menghasilkan kesan menyahjangkit,mengelakkan bau,mengaktifkan sel-sel,menggalakkan peredaran darah & kadar metabolisme , mengimbangkan asid dalam badan,mencegah penyakit uterus & ovari serta mengurangkan kesakitan semasa haid.Infrared ini juga mengeluarkan sejenis haba semula jadi yang membantu untuk mengembangkan saluran darah semasa haid,proses ini dapat membantu mencairkan ketulan darah yang biasanya ketulan-ketulan darah ini akan menyebabkan saluran darah di uterus tersumbat dimana kesannya ialah senggugut,sakit pinggang dan sebagainya.Haba yang dihasilkan oleh infrared ini akan diserap dalam herba-herba yang terkandung untuk mencairkan darah yang berketul dan tersumbat,mencuci saluran darah dengan perjalanan haid yang lancar.
  • Ion-ion Negatif
Ion-ion negatif adalah kuasa yang diperlukan oleh badan manusia untuk fungsi penapisan darah,menyelaraskan sistem saraf otonomi,mengaktifkan sel-sel dan meningkatkan daya tahan badan.Ia juga berfungsi sebagai mengitar semula oksigen di dalam darah dan keseluruhan anggota badan.Oleh itu ia dapat meningkatkan kesegaran,nyaman,tenang dan selesa ketika haid.
Penerapan Falsafah Herba Tradisional menggabungkan :
  • Pudina
Menyegarkan,menghilangkan,kesakitan,kegatalan,mengurangkan ketidakselesaan,menyahjangkit,menghilangkan bau,melancarkan haid & peredaran darah serta mengurangkan radang dan bengkak
  • Bunga Melor
Menyegarkan,menteramkan emosi & kesakitan semasa haid serta menghapuskan bau yang kurang menyenangkan
  • Minyak Kayu Putih (Eucalyptus Oil)
Penyahjangkit & merawat jangkitan vagina (vaginitis) dengan membunuh bakteria Trichomonas Vaginalis
  • Aktinolit (Actinolite)
Meningkatkan fungsi sistem pembiakan wanita
  • (Hydroxycamphane)
Menyegarkan,mengurangkan radang dan kesakitan,bersifat antiseptik,melancarkan peredaran darah,mengatasi masalah sakit perut dan ketidakseimbangan hormon

 RENUNGAN:
Sendainya hari ini anda diminta untuk membeli tellefon lama dan yang tercanggih sekarang ini tetapi harga lebih kurang sama sahaja, Dimanakah anda akan pilih?....PASTINYA...anda akan pilih yang lebih canggih betul.. Tetapi, jika hari ini LEXEE lebih baik kerana mencegah kanser servik dan sememangnya berkualiti, apakah anda masih memilih yang lama? Jika anda kata TIDAK...ANDA adalah pengguna bijak dan bukan pengguna setia..


Best regards,
Leader Redsuccessgroup
Networking

Redlife Sdn.Bhd
-  " Jutawan bukan kemestian tetapi itu adalah pilihan "
Tel: 0135404900

fax:
your@email.com
http://redsuccess82.blogspot.com
Maklumat Lanjut , sila klik ini.....Fakta yang harus wanita tahu




7 ulasan:

yan berkata...

saya mo tnya pasal pantiliner lexee.org mengandung blh pakai ka?sbb skrg ni saya tgh mengandung dan sangat byk keputihan.hrp bahan2 di dalam pantiliner xganggu kandung saya.dan mcmn mo order ya?ada bjual d kiosk alamesra ka or pos pghntrn?

redsuccess berkata...

Pantyliner boleh dipakai oleh orang mengandung juga. Keputihan itu yang buatkan sakit kan...Pantyliner Redlife bukan herba bap tu tidak menjejaskan mereka yang mengandung...
Untuk masa ini, di Alammesra tu lum ada produk g..Hanya digunakan unuk even dan perjumpaan Ahli dan mereka yang ingin melihat peluang ini. Masih Order melalui Office di Penang..Apa pun saya memang membekalkan tuala wanita dan produk ya lain.Hubungi saya saja

Unknown berkata...

di johor ada tak pengedarnya? dan cmner klau nak jd pengedar..bleh email pada saya faridahridzwan@gmail.com

Jess Rose berkata...

Macamana nk jdi pengedarnya?Perlu bayaran ahli ke?

Tanpa Nama berkata...

Mcm mn nk jd pengedar? Email kan pd sy ye fara_delaila@yahoo.com

Dawinna Yeo berkata...

Sesiapa yg berminat dengan pad lexee & ingin melihat demo di penang boleh pm sy dawinna 0175120137

admin redsuccess berkata...

Hubungi admin redsuccess terus : 0135404900

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...