https://redsuccess82.blogspot.com/2018/11/mengapa-wanita-wajib-memilih-anion.html

DILANCARKAN PLATFORM TERKINI DARIPADA EN1MA NETWORK SDN BHD

Total Pageviews

Plan Pemasaran

Kita sangat bertuah dan beruntung kerana REDLIFE menyediakan satu Pelan Pemasaran yang Terbaik kepada setiap kita yang join. ini adalah kerana Pelan Pemasaran REDLIFE adalah :  
  1. Mudah dibuat
  2. Ringkas tapi padat
  3. Senang nak ikut
  4. Terbukti 
 Oleh sebab itulah, walaupun baru menjangkau usia setahun di Malaysia namun, sudah ramai yang mencipta income Rm12K sebulan malah Rm100K sebulan. Tahun ini Redlife bakal melahirkan 10 Orang Jutawan di Malaysia

HARI INI KITA SEMUA BERUNTUNG KERANA PLAN PEMASARAN DALAM SYARIKAT INI ADALAH PLAN BINARY...


PLAN PEMASARAN YANG RINGKAS DAN MUDAH DIFAHAMI OLEH SEMUA

3 PAKAGE UNTUK KITA MULAKAN BIZ REDLIFE HARI INI.
Pakage yang anda pilih menentukan berapa income yang kita akan perolehi selepas ini. Perlu di ingat bahawa kita bayar hanya sekali tetapi income banyak kali..Andai kita tak mampu join untuk pakage ketiga iaitu 7 kedai sekurang-kurangnya kita harus join yang 3 kedai kerana ini adalah lesen untuk dapatkan income. 1 kedai bukan tak ok tetapi pakage ini hanya untuk mereka yang baru mencubah..Tapi bagi kami yang da join..Bisnes ini adalah bernilai 1million..tapi itu jika kita join KIOSK..

 Namun, seandainya kita nak FIGHT untuk buat BIZ ini. Satu pakage lagi yang ditawarkan oleh syarikat ini iaitu Pakage Jutawan
PAKAGE YANG SAYA MAKSUDKAN ADALAH:
 
Seandainya kita mahu lebih berjaya untuk melihat usaha kita dalam masa 3 hingga 6 bulan BERHASIL. Kita perlu mulakan BIZ ini dengan pakage JUTAWAN / RM5500
KELEBIHAN PAKAGE JUTAWAN INI: 

RM5500 
  • RM2940 - Anda diberikan produk untuk 7 kedai ( Disini ada lagi untung runcit )
  • RM2100 - Sedia dalam sistem( Maksudnya: seandainya ada orang baru nak join 1 kedai dibawah anda, dia hanya berikan anda wang RM420 secara cash dan anda akan gunakan RM420 daripada e-point anda untuk mendaftarkan ahli baru ini..Ertinya, orang baru tu tak perlu lagi ke bank berdekatan untuk masukkan wang kerana adanya RM2100 ( wang persediaan ) dalam e-point anda
  • key-in menggunakan nama KIOSK, kita dapat RM30.00 seorang..Orang bawah buat reapet sales pun kita dapat income lagi 
  • Bila ada orang nak jadi ahli dan join KIOSK..kita akan dapat RM710.00..1 lagi, hanya pakage KIOSK boleh taja ahli yang hendak join KIOSK..
 MEMANG POWER KITA PILIH KIOSK 


 
KENAPA SAYA CADANGKAN PAKAGE INI?
01. Kerana saya juga memilih PAKAGE JUTAWAN
02. Kerana dengan PAKAGE ini, Income/pendapatan, key-in ahli baru, bonus daripada pembelian ahli dibawah semua kita dapat.
03. Kerana kita laburkan wang hanya untuk sekali....SEKALI LAGI> " Hanya Untuk sekali " Selepas ini, tak perlu lagi nak keluarkan wang sebanyak ini.Anda lihat besar kita keluarkan RM5500.00 tetapi sebenarnya hanya RM2940.00 yang kita gunakan dan RM2100 lagi sedia dalam sistem untuk key-in ahli baru..Jika anda ada kelebihan dan mengambil pakage biasa dan bukan Pakage Jutawan RM5500...selepas anda buat biz ini, anda akan menyesal..itulah pengalaman yang leader2 sebelum ini rasa..Anda bukannya tak boleh upgrade tetapi anda akan bayar untuk jumlah yang sama juga..
CTH: Anda join Red Member RM420 bulan ini. Kemudian anda lihat biz ini maju dan pasti maju. Jadi, anda nak upgrade ke KIOSK..Disini anda akan bayar RM5500 juga..Kira anda masuk dan bayar 2 kali..Kosnya da jadi RM5920.00 bukan...




BONUS YANG DISEDIAKAN SELEPAS JOIN
Selepas kita join BIZ ini, Syarikat akan berikan kita 3 jenis Bonus. Dalam BONUS inilah ORANG YANG BIASA akan jadi orang yang LUAR BIASA










MANTAIN BULANAN
Ahli baru join - Bulan ke-4 baru buat mantainance sebanyak RM290.00
Selepas itu buat mantainance setiap bulan dengan kos RM290.00 bagi mengelakkan BV yang anda kumpul hilang begitu saja .


APA YANG KITA DAPAT?
1. Produk bernilai RM290.00

Belian ulangan produk dalam Redlife apa yang kita dapat?
- Rebet daripada pembelian peribadi 10% dan 6% daripada orang bawah kita yang membuat belian ulangan. Ini tidak kiralah apa pun produk dalam Syarikat Redlife. Ini bererti, apa juga anda beli anda dapat rebet(wang) 10% daripda nilai BV produk dan apabila orang bawah anda buat pembelian anda akan dapat 6% rebet pembelian daripada orang bawah anda itu..Manakala orang bawah anda yang buat pembelian ulangan akan dapat 10% rebet pembelian peribadi yang dia buat..
Tidak rugi bukan..........

Kita tidak pernah rugi untuk mulakan BIZ ini walaupun dengan Pakage Biz RM420.00. Bagaimanapun, jika nak fight untuk buat biz ini, sekurang-kurangnya kita perlu mulakan biz ini pada Pakage 3 kedai iaitu RED PRO.Ini adalah kerana pakage ini adalah lesen untuk kita dapatkan income..Pakage Red Member bukan tak boleh, tetapi kita perlu cari 2 orang yang kita sponsor sendiri barulah income kita akan dikira..
SEPERTI INI

Syarikat dan setiap Leader dalam Redlife tidak pernah memaksa kita untuk join Pakage Jutawan..ikutlah kemampuan diri masing-masing dan seandainya  mampu, pastikan pilihan pakage kita adalah yang terbaik memandangkan HANYA SEKALI SAHAJA kita mengeluarkan KOS sebanyak ini.
Kami sangat mengharapkan kita dapat sama-sama berjaya di dalam REDLIFE

Kita hanya perkenalkan kepada 2 orang kawan tentang biz Redlife..Teruskan sehingga berjaya.. Ikut Teknik 4096 seperti dibawah ini.





Bukti income ahli dalam Redlife..Ini hanya 1 minggu sahaja, belum untuk 1 bulan. Mantap Biz Redlife







Income ini adalah daripada ahli dalam Redsuccess Group

4 perkara untuk berjaya dalam Redlife.
1. Harus join/masuk KIOSK
2. Bantu orng bawah
3.Ikut sistem 
4. Duplikasi mantap

Renungan:
Seorang pemimpin adalah orang yang melihat lebih banyak dari pada yang dilihat orang lain, melihat lebih jauh dari pada yang dilihat orang lain, dan melihat sebelum orang lain melihat (Leroy Eims)



Best regards,
Leader Redsuccessgroup
Networking

Redlife Sdn.Bhd
-  " Jutawan bukan kemestian tetapi itu adalah pilihan "
Tel: 0135404900

fax:
your@email.com
http://redsuccess82.blogspot.com
 



Cara untuk Mendaftar: Klik ini
Testimoni Produk : Produk Redlife Berkualiti



AbangJOnlineBisnes

AbangJOnlineBisnes
Tell: 0135404900
Jadikan Tahun 2019 ini bermakna. Kami Mencari Bakal Agen & Stokis Juga Center Syarikat Yang Sah Untuk Menjadi Barisan Terawal Sebelum Pelancaran.

Hubungi Kami Untuk Menjadi Antara Yang Terawal Dikawasan Masing-Masing!

Kuala Lumpur, Sabah, Sarawak, N. Sambilan, Johor, Kelantan, Perlis, Perak, Pahang, Langkawi, Pulau, Pinang, Terengganu, Kedah, W.P.Labuan& W.P.Putrajaya

Brunei, Singapore & Indonesia

Klik Link Whatsapp Admin Disini: KLIK