PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN HARIAN BERSAMA REDLIFE SDN. BHD.

Training " I AM ARE NEXT MILLIONAIRE "

POWER....
Inilah Peluang BIZ yang mudah tetapi mampu mengubah diri saya dan semua ahli dalam REDLIFE.

Kami sangat-sangat bersemangat bila mendengar pendapatan 20K sebulan dicapai oleh orang pertama membawa BIZ REDLIFE di Sabah..BELUM setahun tetapi baru 5 bulan masuk ke Sabah dah terbukti pendapatan 20K sebulan.. Anda bagaimana?


Saya sudah bermula sebab itu saya perlu untuk melihat lebih dalam lagi kejayaan yang bakal saya perolehi dalam REDLIFE ini. Dengan itu, saya mengikuti..

Training dari syarikat REDLIFE bertajuk " I AM ARE NEXT MILLIONAIRE  "

Semua persoalan terjawab disini. Dalam fikiran saya, kenapa peluang ini tak saya dengar pada bulan januari atau pun bulan disember tahun 2011. Kenapa pada bulan april baru saya ketahuinya didalam FB itupun melalui rakan sekelas saya dulu. Ah...ah..ah....inilah dinamakan PELUANG, dimana ianya akan datang pada setiap orang tanpa kita ketahuinya masanya.  Apa pun, terima kasih kepada semua yang memperkenalkan saya peluang ini. Dengan inilah, saya berjanji akan terus kongsikan peluang dari REDLIFE kepada semua orang yang ingin berjaya bersama-sama.

Dibawah ini sebahagian gambar masa Training " I AM ARE NEXT MILLIONAIRE

Teringat kembali zaman persekolahan. Bezanya " sekolah untuk dapatkan sijil dan pekerjaan  manakalah Redlife membawa kepada kehidupan yang lebih bahagia yang semua orang idamkan iaitu MENJADI JUTAWAN. Tiada yang mustahil seandainya kita berusaha.
Melatih setiap ahli untuk berhadapan dengan siapa sahaja. 
Barisan REDSTAR REDLIFE yang berpangalaman iaitu En Hamim ( Excutive Director ) dan En Amin.
Pada usia masing-masing baru menjangkau umur 26 dan 24 tahun pada tahun ini 2012 sudah memiliki sebuah kereta BMW. 

Kenapa?
  • Ada niat jelas dalam Redlife
  • Ada satu tekad untuk benar-benar berjaya dalam Redlife
  • Mengubah cara berfikir kearah positif


 Perbincangan dalam kumpulan diadakan. Terima kasih kerana percaya kepada kebolehan saya sebagai ketua dalam kumpulan REDHOT TEAM. Semoga kita berjaya bersama-sama
 Kejayaan bermula daripada pelajaran yang dibuat hari-hari dalam mengajar kejayaan. Jangan ada putus asa sehingga melakar nama dalam REDLIFE
 Ketiga-tiga REDSTAR REDLIFE berkongsi pengalaman dan cara untuk berjaya dalam REDLIFE
Membincangkan kembali Plan Pemasaran Syarikat REDLIFE..
POWER.........Rugi anda jika tak mahu lihat dan dengar peluang ini

 
Renungan: 
 Irfan Khairi
"Apa yang kita capai tahun depan, atau lima tahun akan datang, atau sepuluh tahun akan datang adalah berdasarkan pilihan dan keputusan yang kita lakukan hari ini"



Best regards,
Leader Redsuccessgroup
Networking

Redlife Sdn.Bhd
-  " Jutawan bukan kemestian tetapi itu adalah pilihan "
Tel: 0135404900

fax:
your@email.com
http://redsuccess82.blogspot.com
Cara untuk Mendaftar: Klik ini
Testimoni Produk : Produk Redlife Berkualiti